Monday, February 6, 2012

Am I really this old?

All of my friends in my age group seem to be working out more than ever now. Even my friends overseas are all getting into shape. Am i the only one who is already dead tired when I get home from 8-10 hours of work? Is it my age or is it my extra weight that I have packed on over the last year?I suppose I need to change my eating habits a bit. Cheeseburgers yea...candy yummm....soda mmm. Do I need to concentrate on losing the weight or just start eating better? Should I start exercising now? Do I need to do cardio or weight training? Do I need to spend my freetime at the gym looking at myself in the mirror? Lol. Think Ill start by losing a few pounds....mabye I wont be as tired when I get home at night.

2 comments:

  1. Det är du själv som gör dig gammal ... Även om man är trött när man kommer hem så blir man piggare efter man har varit och tränat , hur konstigt det än låter . Och vikten gör tyvärr sitt med , man blir piggare och har lättare för att röra på sig om man inte väger för mycket ;) ta en 10 kg vikt och gå och bär på em timme så ska du se vad jobbigt det är ... Och det får du kanske och bär på varje dag i många timmar :( så på med träningskläderna så ska du snart se att du blir piggare och mår bättre :) nu ska jag iväg och träna även om jag inte känner för det ... Träna och tänk på någon snygging ... Hihi

    ReplyDelete
  2. Du ska bara träna om du vill!
    Jag mår bättre om jag känner mig snygg så därför tränar jag och för att jag tycker det är så jobbigt när fläsket dallrar när jag går! ;)

    ReplyDelete